skip to main
|
skip to sidebar
ummi 2F
Followers
About Me
UMMI FARIS & FARAH
View my complete profile
widgeo.net
RECENT POST
get this widget here
INFO
Free Baby Projects
Kak Engku Bidan Bersalin
CIKGU BLOG
Blog Aideal Fitri
Belog Cap Ayam
Hannafauzann Story :)
| cik putih |
yoUnique
~ERYMIN COLLECTIONS~
MASAK MEMASAK
Embun ♥ Kaseh ♥ Tercinta
From Bakery 2 Embroidery
Farin Cake House
..:: DiAri HiDup Si LeBAh KeCiL ::..
HaSue: I Love My Life
Pembekal Alatan Membuat Kek
DapurKu SaYang
MASAM MANIS
Dapur Tanpa Sempadan...
easybakes
Nshafeareen®
Anna Qaseh-AzZahra
Dapur Kecil Norul
RAHEL Blogspot.com
RESEPI CIKGU ANI
..:: MiLa DeLiGht ::..
Popular Posts
SALAM RAMADHAN
as-salam salam Ramadhan al-Mubarak buat semua ummat Islam seluruh dunia dah 8 hari kita berpuasa kan..alhamdulillah lama sa...
siti nurhaliza pregnant!
tahniah utk mak iti kite nih dgr2 kabar dah pregnant lama penantiannya tu..5thn jugak la kan... aku kawen sama thn ngn siti anakku dah ...
CONTEST "SICOMEL BERGAYA"
sticky entry until 31st January 2011 syarat-syarat penyertaan: 1.terbuka kepada warganegara malaysia yang ada blog + anak + berumur x le...
zizie ezette dah jadi datin
tu diaa..tu diaaaaa tapi kulit dia cantikkan?? ehehehe
KAMBING & GULAI
wahhh..tajuk, kemain uuu..mcm nak buat pilem plak x pun novel (ada ke?? ke otak ai je yang pikir gitu?haha!!lantak lah) ni ai nak perkenal...
KURANG AIR KETUBAN
tadi pegi check up kat klinik dah 36w++ dah...dah layak utk bersalin..keke dah lah lama gile duk klinik...dari pukul 7.45 pagi - 3.15ptg b...
mari!! mari!! jualan lelong tupperware!
as-salam selamat pagi selasa semua!! berita baik! berita baik!.. sejak akhir2 ni aku selalu duk bagi berita baik kat korang..h...
ummi faris haikal GIVEAWAY
salam semua.. kali ni ummi pulak nak buat giveaway sempena birthday ummi yang ke-26thn pada 24/08/10 ni sya rat -s ya rat: 1. jadi follow...
mangkuk/periuk vision
gambar google ye dah lama tau mengidam mangkuk/periuk cam kat atas ni mahal btol kan..(mahal bg aku yang bergaji ciput) kalo dapat join k...
PUDING ROTI BERSOS KASTAD YUMMYYY!
aku dah buat sebanyak 4 kali dah permintaan tinggi dr cik somi lemak2 berkrim katanya..kehkehkeh resepi ni aku copy dari sorang blogger ...
Labels
aidiladha
(1)
aiskrim goreng
(1)
ANNOUNCEMENT
(4)
artis
(1)
AWARD
(3)
BABY
(13)
baju raya ain
(1)
banjir
(1)
barang baby
(2)
BESKAL SENAMAN
(1)
birthday haikal
(1)
blog
(1)
buah-buahan
(1)
BUBUR LAMBUK
(1)
CONTEST
(11)
CORAT CORET
(1)
FARAH AIN ZAHRA
(6)
FARIS HAIKAL
(13)
FELT
(13)
giveaway
(21)
HADIAH DARI KAK HAIDA
(1)
heartbeart
(1)
idaman hati
(1)
implanon
(1)
JENJALAN MELAKA
(4)
KADAR ZAKAT FITRAH 2013
(1)
KARI KEPALA IKAN
(1)
LALA MASAK CILI PADI
(1)
langkawi
(1)
LEMANG
(1)
MAKAN-MAKAN
(10)
mangkuk vision
(1)
MASAK MEMASAK
(7)
MENU IFTAR
(6)
nasi arab
(1)
nasi ayam
(1)
NASI KERABU
(1)
NUFFNANG
(1)
ombak rindu
(1)
PICNIC
(1)
PROMO
(1)
puasa
(1)
puding roti sos kastad
(1)
RAMADHAN AL-MUBARAK
(1)
RAYA 2009
(1)
RAYA 2011
(2)
resepi
(2)
resepi air milo sedap
(1)
safi rania gold
(1)
set bersalin
(1)
SEWING MACHINE
(1)
TAG
(2)
tupperware
(2)
warded
(1)
Blog Archive
►
2014
(1)
►
July
(1)
►
2013
(13)
►
July
(8)
►
March
(1)
►
February
(1)
►
January
(3)
►
2012
(21)
►
September
(5)
►
July
(4)
►
June
(1)
►
May
(1)
►
April
(7)
►
January
(3)
▼
2011
(147)
►
December
(6)
►
November
(10)
►
October
(1)
►
September
(13)
►
August
(7)
►
July
(7)
►
June
(7)
►
May
(14)
►
April
(18)
►
March
(18)
▼
February
(17)
toink! toink!
cuti-cuti malaysia - last
cuti-cuti malaysia-part 3
cuti-cuti malaysia-part 2
cuti-cuti malaysia
ada rasa x syok di situ
JANGAN GUNAKAN PERKATAAN "SALAM"
akhirnya pegi jugak
nak pegi jugak seblom meletop!!
hadiah contest "sicomel bergaya"
alhamdulillah...dah ok dah
pemenang contest "si comel bergaya"
top 10 contest "si comel bergaya"
dapat 1 pakej terus
selamat tahun baru cina
senarai peserta contest "si comel bergaya"
TING!!! TONG!!!! DAH TAMAT!!!
►
January
(29)
►
2010
(85)
►
December
(6)
►
November
(5)
►
October
(11)
►
September
(23)
►
August
(24)
►
July
(12)
►
January
(4)
►
2009
(61)
►
December
(2)
►
November
(10)
►
October
(12)
►
September
(6)
►
August
(8)
►
July
(20)
►
June
(3)
Powered by
Blogger
.
Monday, 28 February 2011
toink! toink!
lama blog x berupdate
tak tau nape mls sgt pulak nak hapdet...huhuhu...
0 comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!
JUAL BELI
sweetwannurshoppe
COMEL BERGAYA!!
BLOG LIST
JOBLESS!!! takde seru lagi nak diet...
Bicara Hati
~mai Lurve~
QueeN of SunShine
KJB Rawang
Miles of smiles
Kau Tercipta Untukku
something........
~Its My Love Stories & My Family & My Life~
☻Mrs Fiza's Blog☻
DaMiA aLeESyA & DaMiA AyYuNiE
Wansteddy Tales
Wansteddy Studio
Eynda's Diary
Cik Bulat
My BELOG_Mrs.Hilmy
ummi faris haikal
♥♥ WITH ALL MY HEART ♥♥
momguess
MALAYSIA Giveaway - All about contest and giveaway from MALAYSIAN bloggers
Dunia Kecik Kami
AURA KASIH......
❤ Dua Hati, Dua Jiwa, Satu Cinta ❤
Mama Balqis - GA & Contest
Inilah Cintaku
Blog Bulan Purnama
getmovie124
D'Nur Healty& Beauty Online
.:: My life & My loves ::.
CaHaYa CiNtaKu
Kelly's Life
Beautiful Nara
eRin PiNk hEaRt
Copyright © 2010
Leelou Blogs
| All Rights Reserved | Sponsored by
Colocation America
0 comments:
Post a Comment