Followers

Monday, 27 June 2011

budak tecik kembung perut


kesian ain zahra..huhuhu

asyik kembung je perut dia

mlm semalam melalak x hengat

aku plak kalut semacam dah jadinya

ye la..tak tau nak buat pe lagi selain sapu minya telon kat perut n betis n tapak kaki dia

nak menyusu tapi x mo...huhu..paham x cemana?

dia nak menyusu..tapi bila kita suakan kat mulut dia n nyet2 cket pastu tolak2 ngan lidah..pastu nanges..

begini lah nasib kalo pantang sendiri kan..

susah senang hadap lah ko laki bini 

dah try tanya kengkawan2 fb 

mcm2 diorang cadangkan...

nanti aku citer balik...



2 comments:

Adlin✿Kyra♥Kyreen Moms✿ said...

huhuhu sama ngan bby kita igtkan kena sampuk ke sbb melalak non stop di malam hari..siap pasang cd al-quran..agaknya kembong sbb tu nanggis..

UMMI FARIS HAIKAL said...

huhuhu...bby sy bile dh kuar angin tu br leh tido..kalo tak nanges je..huhu

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!