Followers

Saturday, 10 July 2010

NAPE MALAS SGT NAK MASAK??


bila la ai nak rajin masak..bkn tak sedap ai masak, sedap sehingga menjilat kuku kaki lagi (jangan kuku cekam udah le)

sian abah haikal dpt bini cenggini..ai bukan apa tau, kalo nak masak ai kena ada mood..kalo itu mood masak memasak tarak marrii, maka dapur ai aritu tak berasap la..melainkan mak mertua ai ari2 datang my rumah..confirm setiap saat ai kat ceruk dapur (tunjuk rajin la katakan). time tu kalo nak cari ai jgn cari kat tempat lain, intai je dlm tong beras ke, dlm bekas bawang ke..confirm jumpa..rajin tau ai ni !! tapi time tu je la..hahaha..

lps tu senyap sunyi  je dapur ai..penyakit malas tu akan datang balik..

tp kalo ai mengidam nak makan sesuatu yg ai rasa kedai x leh lawan (maknanya kat kedai lagi x sedap kalo nak dibandingkan dengan masakan ai), maka ai akan rajin seketika..

itu lah ai setakat ini dahulu

2 comments:

akuzle said...

salam, tq letak blog sy dlm list awk... mmg sindrom mls msk neh bkn sme org nk ader tau... kiter2 jer so bersyukurlaaa....ahahhahahah

UMMI FARIS HAIKAL said...

hahahaha...ada jugak geng ni.

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!