Followers

Saturday 23 April 2011

dah 34 weeks ++


tak sangka ...sekejap je masa berlalu

dah 34weeks ++ dah...tak lama lagi kuar la baby ni..

skang nih yang paling merisaukan aku adalah HB yang tersangatlah rendah...

makin rendah weyhhhhhh!!!

adoyaiiiii....

rabu lepas hampir pitam kat tempat keje...terus ambik cuti...

skang nih x leh nak wat keje / jenjalan lebih cket...terus capek kepenatan

termengah-mengah, fenin-fenin lalat...loya-loya..huhuhu

kalo rabu ni p check up dan HB still rendah jugak lagik, confirm lah kena cucuk nanti..

nurse dah pesan....;

-makan ati ayam/lembu (tapi aku x leh telan! lagipun org kata makan organ dalaman ni tak bagus sebenarnya)

-sayur bayam (aku hanya leh makan ulaman je..sayur yang di masak tak leh telan jugak..kalo paksa telan- muntah!)

-makan kerang (b4 pregnant, kerang adalah peberet aku...tapi sikalang sama macam itu bayam jugak wooo)

-makan bilis (kes sama jugak dengan yang di atas)

abes tu mcm mana??? semua yang berzat besi tu aku tak leh nak telan...

mengharap pada ubat semata-mata je....huhuhuhu

0 comments:

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!