Followers

Wednesday 23 November 2011

impian tercapai..thnx abang cyg!!

aku pernah post entry pasal duk mengidam ngan periuk vision kan..

syukur impian tu dah tercapai

dan yang penting duitku x luak sesen pun..ahaks!!

aritu ingat nak menabung lah sikit2 kan..sekali cik somi ku telah terbaikkan hatinya beli semua ni..

lebih dari impian pulak tu..kikiki

dia beli kat pengkalan kubor, kelantan

memang murah lah sgt2..berbaloi2


mangkuk vision..ngeh ngeh 


lagi sekali tayang...


kukusan (periuk utk mengukus)

ni cik somi beli sbb dia ckp aku sgt2 rajin duk buat kuih skang ni..yg lama tu dah tahap nak bocor akibat kerajinan melampau aku

tu la aku pun pelik gak, sjak lps bersalinkan ain zahra ni, rajin sungguh buat kuih..mcm2 ada tp tak sempat nak tayang lg..nnti kalo mood sudah mari aku kasi upload wokeh..

tapi syg, ada gak kuih2/ kek yg aku buat aku tak snap gambor..huhu

kes x thn gelora napsu makan..haha



ni pinggan ..

okeh, aku tau semua kenal ni pinggan..keke..saja mau kasi taruk sini jugak..bukan menunjuk aaaa...


non stick pan

padahal dh ada seketul kt umah..ade ke dia ckp, " x pelah, yang lama tu ummi punya , yang ni abah punya" huk aloh! haha


free gift 

kat sini lah cik somi shoping sakan

ekceli, dia bersama rombongan pejabat p beli brg2 katering diorang, tu yg terbeli jugak sekali brg2 kat atas td

best2...
syukur alhamdulillah


0 comments:

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!