Followers

Tuesday, 25 September 2012

nak tukar nama

dialog ibu dan anak tadi: 



ummi, tukar la nama abang haikal ni...

nak tukar nama ape plaknye? nama dah elok2 cantik..kenape nak tukar?

alaaaa..x nak lah ada nama Faris kat depan tu..

(nama penuh dia Faris Haikal dan kat skolah kwn2 panggil faris, kami pulak panggil Haikal)

laa...Faris kan best! Faris maksudnya ketua tau!

abang Haikal x nak jadi ketua, abang Haikal nak jadi penolong

(dlm ati aku...pulak dah!)

ketua la bagus..apsal nak jadi penolong plak?

abang Haikal kan suke tolong orang...suke tolong kwn2 buat keje kat skolah...sebab tu abang Haikal nak jadi penolong..


aduiiii anak...haha



3 comments:

JaSSNaNi said...

alahai.. budak2 mmg camtu... kita terkedu kadang2 dengan soalan diorang kan.. :) anak saya plak amirul haikal.. tapi dia sendiri yg bahasa kan dirinya haikal.. :)

rohana ana said...

mcm2 hal

Mama Mya said...

alahaiiii comelnyer...

"nak jadik penolong.... sbb nak tolong org"... anak2 nie... mmg sukar dijangka... kita sendiri tak pernah terfikir apa yg diorg fikirkan...


:)

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!