Followers

Tuesday 4 September 2012

aidilfitri 2012

salam lebaran semua

maaf, zahir dan batin

tahun ni kami sekeluarga beraya dengan warna tema kebiru-biruan...kekeke

beli kain yg sama je semua pastu antar kat satu tailor je

senang , mudah dan jimat..ngeeee

aku just tambah part manik2 tu je..jahit sendiri je beb..mlm raya duk sibuk membeading lagi..seb baik sempat siap...kalo tak, cacat abes baju raya aku n anak2...kui..kui

ehhh..anak2 aku pun aku taruk manik juga tau..termasuk la si teruna , faris haikal...keke


time dah tengahari dah..tu yang makcik kecik tu dah tukar baju..

budak2 kecik ni, leh pakai sekejap je pun baju kurung...

lps 2-3 jam, mula lah rimas 

gambor atas ni kat beranda rumah nenek dan tok wan


yang ni pulak kat rumah mak tok dan tok ayah

time ni pagi lagi..makcik kecik masih ok lagi dengan baju kurungnya tu

yang sadisnya raya kali ni semua gambar yang aku snap ngan kamera aku abis hilang!

dah lah byk gambar 1st day aidilfitri 

yang mana semua muka still berseri2..

sobb...sobb...sedeh sungguh!

so, terpaksa la mencilok gambar dari kamera/ hp org lain..


amacam?

ada gaya mak datin tak?

alamak uikss! awat tajam sgt sebelah tu ain?

korang jgn pk lain ye..baju nya terkelepet tu..haha..

dahh..dahh...p makan kuih yg masih berbelen lg nun..

kata raya kannnn.. ;p








0 comments:

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!