Followers

Monday, 24 August 2009

BESDAY


hepi besday to me..hepi besday to me..hepi besday to me.....hepi besday to me...

hari ni genap la usia aku 25thn...x de kek, x de adiah n x de makan2 okey....boolan pose skang ni ye tuan2...n hati aku ni silalah paham2 ye...n satu lagi x nak la sambut gegak gempak besday ni, coz kitorang baru sahaja kehilangan abang long pada 1 ramadhan lalu...

adiah????.....

x de adiah2 okeh...hehehe...my hubby ckp maybe bukan today la....kena tunggu dulu coz cam x sesuai nak berhadiah2 buat masa skang ni...aku x kesah...( jgn slh phm, aku x mintak pape tau...ahaks!)

aku bersyukur kerana masih lagi dapat menghirup udara di dunia ini w/pun ianya x berapa nak segar sgt...semoga kehidupan aku n keluarga senantiasa bahagia, dirahmati, dilimpahi rezeki, dipanjang umur..insyaAllah....



haaa...cukup saja mataku yang menikmati kek ni...kenapa kek ni???....sebab aku suke kaler dia..pink n white...urmmm...urmmmmmm....(aku google je kek tu..keh..keh..keh...)

15 comments:

Atiqah said...

happy birthday....muda lg upenye kak wannur

ct_as said...

hepi birthday dik...muda lg awak..

sweetwannur shoppe said...

mekaseh atiqah n kak ct as....syg awak sume!!!mmuuaaahh!!!!mude kah???alamak..terasa tua bagai dah...hehehehe....alhamdulillah syukur...

Wan Anis Sorfina said...

happy birthday wannur!
takziah utk BIL wannur ~

umie said...

happy birthday wannur..semoga dipjgkan umur,dimurahkan rezeki dan bahagia dunia dan akhirat..ammiinn

Gaban said...

hepi besday wannur...muah..muah..muah..semoga tahun ni lebih bererti, lebih diberkati olehNya..

mila said...

happy birthday wannur..!!
muda lagi rupenye.. hehehehe..

Haida Hussin said...

happy birthday wannur.. semoga berbahagia selalu and sukses selalu

FAWA said...

selamat hari lahir..........moga dipanjangkan umur murah rezeki dan diberkati segala amal

efamaira said...

hepi belated beday.. muah muah muah.. semoga pnjg umur dan dimurahkan rezeki.. amin..

sweetwannur shoppe said...

time kaseh bebanyak kak wan, umie, gaban, mila, kak haida, fawa, n efa...doa kalian sume amat saya hargai...lup u all!!mmuuaaahhhh!!!

Ibu Ayra said...

hepi besday, semoga pnjg umur dan dimurahkan rezeki...

wannur said...

mekaseh ibu ayra...mmuaaahhhh!!!!

ainiayu said...

hepi belated birthday wannur...lambat skit wish....bru blk dr kpg ni....semoga dipanjangkan umur & diberkati segalanya...selamat berpose juga....

~ Wan Kamar Haliza said...

hepi belated bday wannur..
mude lg ni...moga dipanjangkn umur dan dimurahkan rezeki..dan diberkati Allah..

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!