Followers

Monday, 8 August 2011

TUNGGANGAN TERBARU KAMI


beli utk cik somi -dah lama duk niat dlm ati nak belikan dia beskal ni

tapi aku pun leh tumpang 2 kaki

ingatnye nak p beli sendiri wat surprise

tapi x dapeklah, sbb bile ada bby kecik ni nak berjalan sorang2 payah..nak tinggalkan kejap x sanggup..wahh gitu!!

ater..bile dah p sesama...haruslah x jadi surprise lagi

time nak bayor...cik somi dah terkesiankan pulak kat aku...maka dia nak byrkan separuh

mulut aku ckp: alaaa..x pe banggg..kite je bayarkan..mmg dah niat nak kasi abg ni

ati aku plak: berbunge riang.....hahaha

paling muka ke tempat lain: senyum lebar sampai hujung telingaaaaaaaa

dengan muka yang paling manis aku merelakan dia bayarkan separuh..kekeke

tapi jauh di sudut ati: ikhlassssss ok!

bila dah balik pasang kat umah; cik somi boleh plak ckp:

CERR TENGOK BTOL2 BESKAL TU, NAMPAK CAM POMPUAN GATAL KAN....

errrkkkk...

biarlah aku pempuan yg gatal tu..jgn org lain udah ler





1 comments:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

wah bagus nie..bukan cik somi je aje boleh umi pun boleh tunggang

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!