Followers

Monday 9 May 2011

dapat ini sempena hari2 daku

kekeke...

nape tajuknye mcm tu???

senang cite weyh..apa2 hari yang melibat diri aku dlm tahun ni...hadiahnya adalah barangan di bawah

cik somi cakap tak kuasa nak beli lelebih...

jadi, hadiah2 kat bawah ni utk hari2 seperti:

1. hari ibu

2. hari sempena beranak baby baru nanti

3. hari lahir

4. hari raya

5. hari ulangtahun perkahwinan

huhuhuhu...jimat bukan?...bijak laki aku!


~aku google~


walau tak secanggih BB / iPhone tu...tapi aku suke tau!

sebab 1 : - nokia 

sebab ke 2 : - aku hanya pakai hp hanya utk sms dan call shj...

jadi segala mcm function yang ada aku jarang sgt buka / explore




~aku google~


dapat monitor LCD acer nih

baru luas pemandangan mata aku...

sejak pakai monitor ni, cik lappy seperti dianak tirikan..huhuhu..kesian!

tapi aku masih sygkan cik lappy aku...terlalu byk jasanya pada aku..walau kekadang suka2 buat aku naik 

darah...


itu sajalah gamaknya kot tahun ni...hehehe...

syukur alhamdulillah...walau tak byk dan tak mahal, tapi aku sookaaa...

nak mengidam DSLR la pulak pasni...kot2 dapat utk hari2 aku tahun 2012 pulak kan...kekekeke

dan..hadiah daripada aku utk cik somi adalah........

teeettttttttt....
.
.
.
.
.
.


kasih sayang semata - mata!!

ini lagi mahal tau!

hehehe







2 comments:

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

wah bestnya banyak hadiah, tahniah k...selamat hari ibu semoga mejadi ibu yang terbaik untuk anak2

UMMI FARIS & FARAH said...

sama2 anje =)

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!