Followers

Sunday 22 May 2011

sgt tak suke hokay!!

dengan sarat begini

aku memang tak kuasa nak buat hape2 keje lagi

aktiviti memasak pun cik somi yang buat..

nak mengemas lagilah...jgn harap!

semua aku serah bulat2 kat cik somi

errr...actually, dia yang beria2 nak tolong buat semua tu

tak kan aku nak menolak pulak kan..

skang nih, mmg byk lepak je

mulai esok aku dah stat ambik cuti

tak kose nak pegi keje dah..memang tak larat sgt2

tapi!!

aku sgt hangin!!!

bila disaat aku begini lah ada pulak orang nak menumpang rumah aku!

tak de la lama..sehari dua je..

yang tak bestnya diorang ni bukan jenis suka nak tolong skali masak ke ape ke.. 

lagi nak menyusahkan adalah (pengalaman sebelum ni)

memanglah sedara sendiri

tapi jenis yang nak menumpang ni jenis yang busy body

kalo aku masak tak sedap, kena kutuk...tapi kat belakang2 lah

kalo rumah tak kemas n cantik cam istana...pun kena jugak lagi!

kalo adik beradik sendiri aku tak kesah ko nak kata hape

ini...paham2 ajelah...

mcm lah diorang tu msk sedap gilos

mcm lah rumah diorang tu cantik bersih da vassss!!

huh!!





2 comments:

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

selamat bercuti & semoga semuanya selamat k

UMMI FARIS & FARAH said...

thnx anje =)

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!