Followers

Wednesday 11 May 2011

hadiah utk mak & mil sempena raya nanti

sempena raya tau!! aku kena pikir awal2 ni...

kang terlari budget susah pulak nanti

dengan nak beranak lagi...

kekekeke


bukan utk mak & mil je, ayah & pil pun skali lah jugak..

tak tau la nak bagi ape lagi.......(selain duit raya)

biasanya utk mak & mil aku bagi kain pasang utk dibuat baju

tak pun kasut /sandal & peralatan dapur (pinggan mangkuk)

aku ingat tahun ni nak beli jubah2 yang readymade tapi...takut tak muat pulak..

ye lah, dua2 rendang dan size badan mmg bukan size kedai....kekeke..ampun!!!!


ker handbag??

aku duk tengok dlm lemari mak aku tu dah bersepah2 handbag...kang aku bagi jugak, tak terpakai pulak 

nanti..tak pasal2 aku pulak kecik ati..kehkeh...bole tak?


perfume??

mak dan mil aku ni orang kampung yang tak tahu sangat nak menilai erti perfume yang mahal2...

kot2 lah nanti terkeluar "ni je???"...huhuhu

kang saje je jugak nanti..


nak kasi pe ek? ada cadangan bernas tak??

jgn ko cadang nak kasi dslr ke, komputer bagai udah ler...kehkehkeh

tak pasal2 kena cepuk nanti











0 comments:

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!