Followers

Sunday, 29 August 2010

budak yang kemaruk nak sekolah

haikal dari dulu lagi duk minta nak sekolah..boring kot sorang2 je dia kat rumah..ehemm...ni nak kena tambah lagi satu ni...kekeke

tu lah, bukan tak nak antar p skolah, tp umur pun blom cukup lagi..blom masuk 3 thn pun lagi..tadika dekat rumah ni 4 thn baru leh masuk..

tp disebabkan kesian kat anak teruna sorang ni..ummi dan abah berusaha jugak p daftar haikal kat sekolah tu..merayu kat cikgu..kehkehkeh

cikgu ckp ok..wahh wahhhh berbunga hati haikal..terus bersemangat nak beli itu ini..bag, selipar baru , buku dan mcm2 lagi...

haikal di hari pertama ke sekolah...nampak cam dia sedih2 takut lak dlm ni...padahal melompat x terkira...

pandai berlakon...


dekat lagi....kekeke

ok..kesudahan hari pertama bersekolah..alhamdulillah, x nangis pun malah seronok lagi ada..ummi pun tak tunggu dia kat skolah tu..lepas daftar terus balik..dan dia pun tata titi tutu je kat ummi...hehehe

bagus anak ummi..moga2 kekal sampai ke tua la semangat waja tu ye nak.....=)


4 comments:

umialya said...

wah, seronoknya haikal dpt masuk sekolah

UMMI FARIS HAIKAL said...

hehe..tu la umialya,kemain lagi sronok..kite kat umah ni duk risau je kot2 x serasi ke ape ke.....seb baik ok ..=)

Rizziela said...

Haiqal boring kot katrumah sorang2..tu yg sibuk nak g sekolah..ramai kawan

UMMI FARIS HAIKAL said...

rizziela:hehe..tula kan..memang dia boring sgt kat umah ni x de kwn...suke sgt dia dpt p skolah..hehe

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!