Followers

Friday, 8 October 2010

berbalas uweeeekkkkkk!!!!!

~google~

kejadian selasa lepas..

pagi tu ummi kejut kan haikal..sebelum tu dia menyusu dan sambung tido balik..

bila dah pukul 7.30 pg tu, ummi kejutla dia nak mandi

kan nak p sekolah kan..

zasssssss..cepat je dia bangun..

ummi masuk bilik air...kan ke pagi tu pale ummi memang fenin2 lalat ijau...masuk je bilik air terus meloya..

muntah...keluar angin je awal2 tu...

haikal pun masuk...tengok ummi uweeekkk uweeekkkkk ..

lepas tu haikal pulak uweeekkk...uweekkkkk...

aikk..budak ni..pe kena ni?? morning sickness jugak ke? 

ummi tengok dia uweekkk uweeekkk tu, maka ummi pun ter uwekkkkkk...uwekkkkkkk...dia pulak tgk ummi 

lps tu dia pulak sambung..uweeekkkkk...uweeekkkkkk...

lps tu ummi lagi...

lps tu dia lagi...

dan lagi- lagi...

abah kat luar dah gelak sakan...katanya duk berbalas muntah antara ummi ngan haikal

dekat 10 kali jugak lah ummi ngan haikal duk berbalas muntah pagi tu...sampai kejang rasa perut ummi...nak tergelak pun ada...nak marah pun ada...

ummi muntah keluar angin ngan air je..

haikal lak lebih2 ..keluar abis susu yang dia minum sebelum tu...

kekekekeke

x pasal2 anak teruna ummi ni terjoin sekali dlm bab alahan ni...kehkeh


2 comments:

ibu humaira said...

ummi, die pon alahan jgk tu sbb nk dapat adik. pasni kne kurangkan manje ngan ummi :)

UMMI FARIS HAIKAL said...

ibu: tu la kan..cian haikal....kekeke

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!