Followers

Saturday, 2 October 2010

ummi mengandung, abah mengidam...

sejak lepas raya hari tu lagi..ummi mcm pelik tengok abah haikal ni..kalo jumpe je nasi minyak...matanya bercahaya berkelip-kelip..muka teruja pun ada..

masa tu ummi tak tau lagi yang ummi dah pregnant..dia dah mengidam dulu..time raya kan ramai jugak yang buat nasi minyak ni...lepas satu rumah, satu rumah pulak dia bantai nasi minyak

" tak muak ke bang mkn nasi minyak je..bukan ke byk menu lain tu?"

" tak tau la..mulut ni rasa nak makan nasi minyak je..."

sampai la ke hari ni ye tuan2, puan2....dia masih lagi setia makan nasi minyak..1 hari dua tiga kali pun ok...

ummi lak x terasa nak jamah pun nasi minyak tu..tengok pun dah muak..


~google~

tambah2 lagi la skang ni orang duk buat rumah terbuka sana sini..

melompat2 lah dia leh mkn nasi minyak..kekeke..(selamat.. ummi x pyh masak!!)

jam 11a.m
"pegi rumah terbuka tadi makan ape bang?"

" nasi minyak"

"huh"


jam 2.30ptg
"makan ape jamuan tadi kat rumah org tu bang?"

"nasi minyak..hehehehh"

"huhh.. lagiii"

2 comments:

T@sh Sch@ said...

parrahhh!!!

congrate ummi haikal nak ada adikkk yerr

UMMI FARIS HAIKAL said...

tash scha: memang parah dah ni..kehkeh..ye dear, haikal bakal dpt baby ..thn depan insyaallah...

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!