Followers

Thursday, 7 October 2010

busuknyeeeee!!!!

ayooooo.....ni yang susah ni....


baru sebulan lebih je dah x leh nak bau benda2 yang kureng2 cket..mulalah meloya tekak...

pastu fenin x leh nak buat keje ape dah...baring x kena, berdiri x kena..berjalan-jalan lagi lah...

tetiba je tersensitip idung ku ni..sebelum punya lah payah nak bau apa2...

cepat2 la berakhirrrr....huhuhu


3 comments:

Rizziela said...

kejap ajer tu...nanti hilang la tu

Aleyn said...

Bau aper tu?

UMMI FARIS HAIKAL said...

rizziela: yang kejap tu la yang ummi rasa cam lama sgt..kekekeke

aleyn: bau mcm2...tetiba hidung terlebih sensitip..bau biasa2 pun leh jadi bususk...haisshhhh....

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!