Followers

Monday 14 February 2011

nak pegi jugak seblom meletop!!


memang tauuuu!!!

sian aku yang memboyot ni..mengidam nak pegi jenjalan..tahun lepas tak pegi mana2..

tak kan tahun ni mengalami nasib yang sama

bila baby baru dah kuar nanti agak susah jugak lah kalo nak ber hoo hoo yahooo ni 

jadi, sebelom kaki aku membengkak, haruslah kami melangkah dulu

bukan tak mo pegi mana2 tau, tapi memang masa btol2 mengekang kami ni..(haishh!! rasa cam kalah PM pulak!keke)




cadangnya nak ke sini je..

aku dah byk kali pegi sini..tapi haikal yilekkk..blom pernah sampai

bukan pe, senang byk tempat leh bawa haikal jenjalan..confirm dia suka!

ingat nak bawa pegi zoo n lain2 tempat tu..



kalo tak jadi ke melaka aku ingat paling2 tidak pun ke sini la gamaknya...

ni pun dah byk kali pegi

tapi saje je weyhhh...dengan budget ciput memang tak terbayang ko nak naik belon ke sabah & sarawak nun walau hati memang getik nak ke sana...

luar malaysia lagi lah!! huahuahuahuaaaaa!!!

aku kalo pegi holiday mana2, memang suka jalan2 merata..maknanya bukan terperuk kat celah ketiak hotel je

so, tak de maknanya aku nak pegi bercuti ke pantai2 or pulau2, kecuali pulau langkawi / pulau pinang

rumah sendiri pun dah tepi pantai

pegi kenduri kawen pun jejak pulau...memang bukan selera aku kot..kalo pegi pagi balik petang masih ok utk aku ke tempat2 cam ni...kalo nak bermalam bagai, rasa cam rugi pulak..


5 comments:

Tutup Blog said...

hope impian akan jadi kenyataan... jalan2 mmg best=))

Jom baca: Love code

Ummi Shira (AshAnas) said...

sy pun dok teringin nak jalan2 before bersalin nih...

UMMI FARIS & FARAH said...

zurazari:dah tercapai yang..kekeke...baru je balik dari jenjalan

UMMI FARIS & FARAH said...

ashanas: kannn...mesti pergi tau sebab nanti dah ssh nak pergi dah

Mama Zharfan said...

me masa me preggy 7-8 bln last 2 years, me kuat jln2 ni, pegi fraser's hill, a famosa resort, PD hehhe semua pic muka sembab ajer sbb tgh gomoks time tu

nak ckp tq hadiah dh sampai--best and cantik sgt :) i like :)

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!