Followers

Tuesday, 8 February 2011

pemenang contest "si comel bergaya"



pertama sekali ummi minta ampun dan maaf sebab lambat umumkan pemenangnya..patutnya pagi tadi lagi kan..huhuhu

ummi demam teruk pulak harini..ingatkan makin ok, rupa2nya x pulak..sampai x leh p keje (mc)

ok, sebab ummi dah janji nak umum today, 


maka pemenangnya adalah :

v

v


v


v


boy:

ahmad ariff shah


dan



v


v


v


v


v


girl:

damia nurin balqis mohtar



semua ni adalah pilihan juri-juri ye (markah yang paling tinggi)

dan keputusannya adalah muktamad

dan tahniah ummi ucapkan pada pemenang 

pada yang kurang bernasib baik, anda semua tetap menang di hati ummi...

terharu sgt dengan sokongan anda semua yang sertai contest ni =)

lebiu all!!!

muuaaaahhhhhh!!!


**pada pemenang sila emailkan nama, alamat n no telefon ke wannur84@gmail.com**


8 comments:

AshAnas said...

congrats winners! berganda la rezeki MZ n anje!

Mama Zharfan said...

tq sbb sudi pilih my lil ariff as the winner

congrats to anje gak :)

me dh email my details :)

yats said...

Tahniah pada pemenang, memang layak ..=) comel2 je..

Ummi Eisya said...

tahniah pada pemenang....memang bergaya..

Mama Khairan aka Rudy said...

salam ...

Congrats to lil ariff .. muah :)

sYaFiQa said...

salam..tahniah pd pemenang....

umialya said...

tahniah

MamaYatie said...

tahniah anje & MZ..wah...cam berjanji jer nak menang ek..hehe

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!