Followers

Tuesday, 18 January 2011

hobi anak beranak

ni memang hobi kami anak beranak

lepak melepak di pantai..

nasib baik lah rumah dekat jugak dengan pantai..

kat sini kalo hujung minggu (jumaat & sabtu) memang meriah..

nak tengok kapal terbang naik or turun memang boleh sangatla..

haikal sangat suka bila dapat naik kuda

sgt berani ini budak duk sorang2 x de org pegang kat atas tu..

ummi pernah naik, tapi takut..rasa gayat nak jatuh je..hukhuk


tapi bukan dia sorang2 je...ada la tukang tariknya..mcm dlm gambar atas ni..main pusing-pusing..

ok la kan...hehehe..RM3 shj utk 3 kali pusing



lepas tu kami lepak2 dekat bongkah batu besar ni pulak



lepak2 sampai hampir masuk waktu maghrib..

lepas tu choww balik rumah


2 comments:

Rizziela said...

Bestnya kalau rumah tepi pantai kan...tp kami memang jauh dari pantai..paling dekat pun kena g ke PD...

UMMI FARIS HAIKAL said...

hihi..mmg agak syok..kalo tension or tak tau nak p mana ke pantai je la...meh la berumah di sini jugak..hehe

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!