Followers

Wednesday, 19 January 2011

@ rumah nenek haikal


ini memang wajib...walau sudah nak masuk 4 tahun, masih lagi menyusu botol

dan..paling penting nyawa itewww...

bantal bucuk rose merah....

walau teruna sejati, bantal bucuk itu lah yang diusung tanpa ada kemaluan lagi...

ada unsur-unsur romantika di situ ye tuan puan..

kalo tak dak bantal itu atau tertinggal kat umah kami..memang payah nak tido..

dah la berbunga rose merah..besar gabak lagik pulak tu

dah lari dah dari topik asal..@ rumah nenek..muahahaha

okeh2..gambar-gambar kali ni mmg masa duk kat rumah nenek si haikal..tu je..huhu


sepupu haikal...yang baju ijau tu asyraf namanya, sama umur ngan haikal..tapi apsal dia cam besar n tinggi je?

haikal pulak cinonet je..kekeke




yang baju kuning tu adiknya..muda setahun dari asyraf dan haikal..

tengok..adiknya pun lagi besar dari haikal..iskk..iskkk..iskkk

2 comments:

Sidratul Muntaha said...

seronok tgk budak2 ni main sama2...
teringat zaman kecik2 dulu...
dengan main kawen2..
masak2..
konda kondi
bola beracun..
khemah - khemah..
huuhu

UMMI FARIS HAIKAL said...

btol2...huhuhu...rindunya zaman2 kecik dulu...best kan!!!!

tak mcm skang ni...jarang ada budak2 yg main cam kite dulu2...huhuhu

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!