Followers

Wednesday, 5 January 2011

nape nampak macam tak suke je??


haikal la...

risau weyh..nape la nampak mcm tak hepi je pegi skool tahun ni

tak macam tahun lepas..xcited terlebih!

hmmm..ini yg merunsingkan ummi n abahnya

masa hantar, masuk je kawasan skool dia..moyok je..n diam x mcm selalu..

bila time balik..

nampak je ummi or abah kat pagar skool masa ambik dia, muka dah cam lain..

pastu nangis..

bila tanya..dia x reti nak jawab/ bgtau mcm mana

bukan bergaduh ke apa..hmmmm

sedih kot berpisah ngan ummi n abah dia..kekeke

harap2 lepas2 ni akan ok baik mcm dulu jugak le

kalo terus-terusan nangis, takkan nak berenti kan pulak

syg la..dah byr mahal2 (wahh..hahaha..mahal ke?)...bukan berkira tau!haha...

nnti next week nak tanya cikgu n principal dia la..

nak tau ttg perkembangan dia

**tapi dia ada bgtau yg cikgu dilla/ cikgu peberet dia dh x ngajar dia tahun ni..ke sebab tu ek??**


ni gambar tahun lepas..tahun ni blom snap lagi..kemalasan pulak..

2 comments:

ct_as said...

salam..
brape umur haikal nih? mungkin sbb cikgu feberet dia xde la tu..

UMMI FARIS HAIKAL said...

ct as: kalo ikut tahun umur dia 2011 dah 4 tahun..tapi kalo ikut bulan, dlm 3 tahun lebih..ye la kot..huhuhu..dia suka sgt cikgu tu

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!