Followers

Monday, 27 September 2010

mengidam ke??

ummi mengidam nak makan ketam masak stim limau dan nasi goreng thai kat restoren D' Tunggal

ketam masak stim limau dia memang terbaikkkk...nasi goreng thai dia pun sodap!!

semalam ummi p makan sini, tak sesedap sebelum ni..
ummi intai2 la kan..kekeke ..rupa2nya pempuan yang masak..bukan laki tuuuuu....maybe laki tu shift malam kot..dan sebelum2 ni pun kami pegi malam..disebabkan semalam x dapat nak menahan, maka siang hari kami pegi sana..huhuhu...alih2 x sedap maaa...leh rasa la lain dari yang kami makan sebelum ni..


ni gambar lama yang ketamnya sedap yang amattttttt...kecur air liur weyh!!


nasi goreng thai yang sgt sedap jugak..

sebelum ummi tahu yang ummi ni pregnant, ummi duk mengidap nak pegi makan kat mcD..nak makan GCB dari bulan posa dekat2 nak raya..tapi x tau GCB dah takde dah...

lepas raya hari tu dah pegi, tapi punya lah ramai orang..ngan jalan jem, x de parking..pastu dalam tu bersesak-sesak..jadi, kami pun blah ngan air liur meleleh....orang2 balik beraya ni semua pegi makan mcD kot...sebab sesak yang amatttt..

so, 2 hari lepas barulah berkesempatan pegi mcD ni..
~google~

~google~

tanya GCB..dah tak de..ye la..limited time only ..hukhuk

~google~

hubby makan double cheese burger

~google~

ummi plak triple cheese burger..kekekeke..selera beruang ko!!


~google~

balik rumah masak mee kari udang..perrgghhh!!! sodap jugak walaupun baru belajar buat kan..ummi cilok resepi kat myresipi...


~google~

lepas tu mengidam pulak nak makan mangga muda 

~google~

makan ngan colek..kekeke..sedap hingga menjilat jari...


**ampunnnnn....entry ni penuh ngan makanan...**

2 comments:

Rizziela said...

Wah! memang betul2 mengidam ni

UMMI FARIS HAIKAL said...

rizziela: tula..skang ni suami ummi plak duk mengidam nak makan itu ini..kekeke

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!