Followers

Wednesday, 22 September 2010

sesi mengira duit raya

~google~

banyak btol budak2 zaman skang ni dapat duit raya kan...

kalo ummi dulu, sampai 30 syawal pun ..nak dapat rm50 pun susah..yela..time tu 50sen tu paling banyak..20sen tu biasa sgt..hukhuk

skang ni paling sikit pun rm1 @ rm2

ummi ada tanya murid2 kelas ummi mengajar, masing2 dua tiga ratus sorang..haissshhhhhh!!!

haikal?? 
kekeke..lagi la...memang kaya ko nak setiap kali raya..ummi ngan abah pulak kayapppp!!

duit raya haikal setakat ni dah selamat kat dlm bank..kehkeh..utk simpanan ari tua mu nak..kalo ummi ngan abah nak kasi tiap2 bulan mcm tu memang x termampu nak oiii...

alhamdulillah, syukur dengan apa yang ada dan rezeki yang dikurniakan...


2 comments:

Cute MuM said...

wah.. mesti duit raya haikal banyak nie....

UMMI FARIS HAIKAL said...

haikal je la cute mum...ummi ngan abahnya kayappppp abisss..kekeke

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!