Followers

Tuesday, 7 September 2010

laksa power

hahaha..tajuk x leh blah!!...kekeke
laksa penang nih memang peberet ummi dari kecik2 lagi..suka btol rasa masam2 n masin2 tu..kalo beli kat kedai susah btol nak kena ngan jiwa raga..confirm kuahnya x pekat dan cair je..huhuhu
oleh kerana dah jadi peberet ummi, maka terpaksa lah ummi belajar cara nak masaknya..sebenarnya main campak2 je..asalkan bahan utama tu ada..yg lain x kisah sgt..kekeke

aishhh..tengok gambar ni buat kecur air liur je..

haaa...dekat lagiii...

ingatnya nak buat laksa raya ni..tapi raya pertama dan kedua beraya kat umah mertua..raya ke-3 baru hegeh2 balik umah mak ayah..duk rumah org x syok nak masak memasak ni..

tgk la kot2 rajin nanti nak buat la kat umah mak..kalo x buat kat umah sendiri la kot...lagi syokkk..hehehe

1 comments:

haszuraidah ishak said...

sedapnyer nampak..dah menyanyi-nyanyi prot nih..

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!