Followers

Sunday, 27 March 2011

btol ke masakan lelaki lagi sedap dari pompuan?

kalo pegi kedai makan kan, kami somi isteri lagi suka kalo si tukang masaknya lelaki



kalo ownernya pompuan sekali pun, tapi yang masaknya nak jugak lelaki...kehkeh..

tak tau sejak bila dah terset dlm pale hotak ni kalo laki2 yang masak, makanya mulut dan perut kami otomatik leh telan..

kalo tau/nampak pompuan masak..mcm2 komen keluar...

tapi yang aku dapat tengok hasil masakan yang aku makan kat kedai2 setakat arini kan..yang pompuan ni lebih kepada hiasan dlm mknan tu...semua nak taruk..kasi kalerful..sesetengah je lah kot

tapi yang laki plak, sempoi je..tapi sedap!



memang ada jugak pompuan yang sedap masak..tak termasuk aku! hakhakhak!


4 comments:

eRiNsZ said...

stuju.... plg dkat compare msakan erin ngan encik suami ler... klo mr jep yg masak or buat air kompem best... tp klo erin..huhuhu slalu nyer hancusss... heheh

sbab org laki ni x kdekut kot.. means klo buat bt air milo buh milo bebanyak.. klo nasi goreng tu mg mewah ler binatang nyer heheh

UMMI FARIS HAIKAL said...

hahaha...kita serupa la erin =)

Seorang Insan Bergelar Ibu said...

Kita pun setuju jugak la..Sekarang pun yang pandai masak lelaki..Tengok Chef2 tu..kan..lelaki..Sorry la..laki kita tak pandai pulak masak..he..he..

UMMI FARIS HAIKAL said...

hehehe...btol tu...tapi x de la semua kan..

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!