Followers

Wednesday 2 March 2011

aku boleh...korang boleh??

boleh hape kebenda tu?

v


v


v


v


v


v


v


v


v


v
alaaa...boleh buat ni.....

v


v


kek cekelat lembap gunung berapi muntahkan lahar

tu la nama resepi paling bagi hidangan paling best di atas...hohoho!!!

ok, agak2 la nak gelak pun kan...

kesian tau kek aku nih, hahaha!..runtuh beb!

sebab jadi mcm tu??...kes tak sabar nak tunggu kek tu sejuk dulu, aku cepat2 p terlangkupkan atas pinggan

last2..terburai..gelak berguling sorang2 aku time tu...

fobia rasanya tengok kek buatan sendiri..huahuahua

alang2 dah nak runtuh tu, aku letakkan jugak topping (cekelat) atas tu..tu yang meleleh baekk punya tu..kehkeh

korang nampak mcm pe?..jgn ckp t**k gajah / t**k lembu sudah la..kehkeh

tapi.....rasanya sgt2 sedap ko! aku x pernah buat kek sesedap ini tau...memang btol2 kek cekelat lembap btol punyalah..

ni 1st time aku try..2nd time, dah ok tau!...3rd time lagi hebat! vangga da vasss aku noks!!

nasihat aku...cehh!! - "don't judge a book by its cover"

2 comments:

ayu said...

hahaha..takpe, asal sodap :)

UMMI FARIS & FARAH said...

ayu: huhuhu..malu tapi sedap..camno eh...keke

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!