Followers

Tuesday 8 March 2011

cik misi datang cari aku!


"hello, ni puan aku ke?"

"ye saya, sape nih?"

"misi nih, ade kat rumah x?"

"misi dah sampai mane dah skang?" (ada niat tanya dulu tu..)

"area rumah awak lah"

"oo..ade2..." (tak dapat nak main tipu2, dia dah sampai dulu..huhu)

kejadian 2 hari lepas...

sebab kebetulan aritu keje masuk tengahari..tetiba dapat kol dari misi 

dlm ati aku .."ahhh..abeslah, sebab dah lama tak pegi check-up kat klinik"

bila misi masuk je..macam2 lah alasan yang keluar dari mulut aku ni..

"saya takut la nak drive sensorang ke klinik sebab baru je dapat lesen P ni " chaiitttt!!! sungguh tak logik aku rasa sebab dlm masa yg sama duk citer p keje sendiri je ngan kete..dlm ati, asyik duk menyumpah kat diri sendiri je time tu..hakhak!

pastu, siap wat janji pulak..

"ok2, esok sy pegi..tapi kena tunggu suami balik dulu..sebab skang dia kat perak, kalo dia x balik mlm ni lusa la saya pegi"

tapi..sampai ke harini aku tak pegi2 lagi nih!

busy doww!!! busy memburu misi mencari barangan rumah kami..hukhuk

misi tu check la semua kan..perut, jantung baby, tekanan n mcm2 lagi kecuali HB.

siap2 bebel lagi sebab HB dulu 2 kali berturut-turut 9.7...

dan sempat lagi aku tanya, "kalo pegi klinik ni sy kena jumpe doctor ke?" (bab jumpe doc aku paling tak suka ok! bukan x suke doc tu..tapi x suke menunggu ..mkn masa berejam2)

confirm la kan...sebab ko dah lama tak pegi klinik dan dengan HB yang rendah tu..wajib jumpe doctor..huhuhu

aku ingat next week la kot pegi klinik..kalo pegi this week pun x dapat jumpe doctor jugak, sebab cik misi tu ckp doctor ada ari isnin je minggu ni..huhuhu..terlepas sudaaaa!!!


3 comments:

Cikrosecute said...

Salam..kenapa cik misi datang umah?check anak sakit ker @ dalam pantang atau?atau?...????

UMMI FARIS & FARAH said...

check mak sebab x lama x p check up kat klinik..kekeke...daku pegi klinik swasta depan rumah je sebenarnya...sebab mls nak ke klinik gomen ni..kehkeh

Rizziela said...

mamanya sakit apa plak tkku

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!