Followers

Monday, 14 March 2011

sudah ada tunggangan sendiri doww!!

alhamdulillah...
x sangka tau aku pun leh pakai kete sendiri..walaupun bukan baru punya, tapi duk feeling2 cam dapat kete baru la..hahaha..boleh tak?

beli secondhand je..direct dari ownernya..

yang penting murah dan sangat2 berbaloi la aku rasa

dilahirkan pada tahun 2005, condition masih tip top...yang penting auto!

semua orang tak percaya aku beli dengan harga tu..rezeki anak2 agaknya kan...syukur..

nak tau kete ape?



inokom atos (hyundai)..kekeke

asalnya nak cari kancil 2ndhand je...tapi kebanyakannya manual..huhu...(mmg tak nak tau..aku rasa pempuan gelabah cam aku ni lebih baik pakai auto je)

dari duk cari kancil, tetiba dapat atos..ok sgt la kan..sebab buat permulaan bagi aku yang baru dapat lesen P ni, tak mau tau pakai kete besar2, lebar2 dan panjang2..

pilihan aku yang kontot2 aje..hihihi..plus dengan fulus yang 2,3 keping je memang tak termimpi nak pakai yang hebat2..

so, sekarang ni kami dah tak berebut kete lagi...penting utk ibu2 mengandung cam aku ni...motor ada..tapi bila perut makin besar ni cam susah la nak usung perut naik motor pegi keje...huhu

alhamdulillah....





2 comments:

ayu said...

wahh..tahniah!!! :)

UMMI FARIS HAIKAL said...

huhu..mekasih ayu..=)

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!