Followers

Sunday, 6 March 2011

ketagih!!

haish..memang cari pasal betulla...

kalo bleh nak pantang tau benda2 makanan cam kat bawah ni....

tapi tu la..selagi duk nak pantang, lagi la rasa nak minum/makan benda2 ni membuak2

paling tak leh nak tahan..tang air ni la..air sarsi...

duk risau sgt tau..tapi tak tau la nak buat camane..kalo x dapat minum rasa cam meleleh2 je air liur ni

dah la tak mo makan sayur mayur kan...duk terasa nak mencekik benda2 yang tak bagus pulak tu..huhuhu



ada effect pape tak kat baby kalo selalu sangat minum ni ye?


ni pun satu hal...

sebelum ni aku bukan hantu maggi...

tak tau mcm mana boleh rasa berselera bebenor kalo tgk maggi ni..

rendam ngan air panas je pun..taruk telur sebiji..itu je..takde nya nak masak2 dan menumis bagai 

risau..risau....tapi...haihhhh...arap2 x de pape la...

silalah membebel/tarik2 tinge aku ni kengkawan!!!!



5 comments:

AshAnas said...

huhu, sy pun asyik nak makan float je... siap beli stok nak wat float kt umah... tp bila dpn mata, tau plk takut nak mkn slalu, hehe...

wannur said...

huhuhu...tu la kan..tp ok la bila dpn mata takot nk mkn slalu..ni sy mmg saje je curik2 mkn...selagi ada, slagi tu la duk terliur....huhuhu

c a b b i e n a said...

mmg la sedap air tu kan... tp jgn selalu sgt wan... air tu manis sgt... masa ngandung ni lg senang dpt kencing manis...

eRiNsZ said...

sgt tidak bgus dear... nk lg meggi tu.. tp dah tringin kan, nk buat camno..
mg tak buleh lrang nyer.. hehe tp nt dia stop sndri.. smpai tak snggup dah nk tgok..

Keluargaku Syurgaku said...

biasalah 2 klu dah teringin.2 dah dtg....sanggup carik hingga dpt....tp xleh ambik byk sgt....

nak tag....hehehehe
http://sayangkuzie.blogspot.com/2011/03/contest-si-manjaku-comot-tapi-comel-by.html

JOM KLIK SINI...mmuuaahh!!!